متن پیام تسلیت دبیر کل جمعیت یادگاران اسوه های ایثار به مناسبت اربعین

بسمه تعالی

روح نهضت ما و جهت گیری کلی و پشتوانه پیروزی آن، همین توجه به امام حسین(ع)ومسائل مربوط به عاشورا بود.

امام صادق(ع)می فرماید: آسمان چهل روز در عزای حسین(ع) گریست . . .

                         بسوز ای دل که امروز اربعین است                  عزای پور ختم المرسلین است

                        قیام کربلایش تا قیامت                                 سراسر درس، بهر مسلمین است

اینک قریب چهل روز از غروب غم فزای شهادت شقایق ها می گذرد و اینکه از صدای تحسن شلاق خزان بر پیکر آلاله ها، اربعینی می گذرد و اسارت و سیلی، غربت، فریاد و بیدادگری سهم حاملان پیغام قاصدک های عترت و عظمت شد.

از آن روزتا امروز چهل روز سوگ ابرمردی نشستیم که حیات اسلام مدیون رگ های پاره پاره است. قصه سر و نیزه، قصه لب های خونین و قرآن، قصه سیلی و صورت گلگون کودک غمگین و تمام حقیقت هایی که هر سال از پرده چشمان ما می گذرد را شنیده ایم.

تنها زیارت اربعین سید الشهداء علیه السلام است که مؤمن خالص را از دیگران تمیز می دهد . و دوستان اهل بیت علیهم السلام را از غیر آنان جدا می کند. و مؤمن واقعی کسی است که نگذارد آثار نهضت حسین علیه السلام فراموش شود و در قدردانی و شرکت در هدف آن حضرت کوتاهی نورزد

پیروان و دوستان امام حسین علیه السلام امیدوارند تا از این طریق مشمول این حدیث نبوی شوند که جابر بن انصاری – از صحابه رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم و نخستین زائر قبر حضرت اباعبدالله  در اولین اربعین سیدالشهداء روایت کرده است:کسی که قومی را دوست دارد با آنها محشور می شود و کسی که عمل قومی را دوست دارد با ایشان شریک می باشد.

فرارسیدن چهلمین روز شهادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان ابا عبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش را به دوستاران آن امام فرزانه بویژه خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تسلیت عرض می نمایم. التماس دعا

About admin

Check Also

اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تسلیت باد

جمعیت یادگاران اسوه های ایثار؛ فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *